Wednesday, May 27, 2015

Pe vremea mea - fotojurnal


De cand sunt cu Anna la purtator, ma surprind deseori furata de peisaj, incercand sa inregistrez mental imagini, locuri, sa ii pot povesti cum arata lumea inainte de ea, in parte si pentru ca eu simt lipsa fotografiilor din copilaria mea (deh, vremurile) si ma gandesc ca ar fi haios pentru ea sa vada ce faceau mama si tata "pe vremea lor".

Mi-am dat ca tema realizarea unui fotojurnal saptamanal, sper sa ma tin, sa aiba mandra de ce rade si noi la ce sa lacrimam nostalgic peste ani. Pana atunci, cateva poze din ultima luna, sa nu uitam :)




  

Una dintre cele mai intime si caline fotografii ale noastre, ca sa nu uitam niciunul cat de "ingramaditi" in povestea noastra eram inca dinainte de a fi oficial trei. 



 Poza de inceput de luna a sasea-  cotopenita pe fantana de la Unirii. Eu si prietena mea din copilarie, gravide in acelasi timp, cum nici nu mai indrazneam sa visam. E dodoloata viata asta, zau :)



 Unul din multele cadouri primite de mini-mandra, mai mult pentru sufletul lusofil al ma-sii, o glumita pentru connaisseuri - bavetica Malandra :)





O prietena, o sora, o nasa, radem, bocim, ne emotionam si ne tinem curajul, ne iubim fetele, nici nu mai stim care cum si a cui e, una externa, una inca interna - aici la concertul taticului Annei.




 De cand am anuntat ca-s gravida, absolut, dar aaaabsolut toti cei din jurul meu si-au asumat sarcina de a ma hrani proactiv, fortat, sa nu cumva, mai stii :))  Intr-una din vizitele mele lunare la Serendipity, unde canta de obicei omul, iar am fost "ambuscata" cu "ceva bun pentru aia mica". Rasfaturi de gravida, nu ma plang, primesc :D



Unghere din Ploiesti, o casa ocupata abuziv de te miri cine, ma intreb cum arata acum cincizeci de ani, cine o fi locuit acolo.



2 comments: