Sunday, October 26, 2014

Cenusareasa viseaza


Odata cu sosirea extrem de prematura a iernii (de ce, de ce , de cehehee?), ma simtii inspirata sa incropesc o postare despre ce mi se pare mie , sezonul asta, asa, tare fremos ochiului si sufletelului meu de om nascut in toiul iernii -care n-am avut noroc - mi-e frig , da, punct.

Lasand barbologia la o parte, ma consult cu omul de fro luna cu privire la amplasamentul bradului de Craciun si securizarea acestuia intru protejarea-i de anumite jivine blanoase. Nu ne referim la motan, bineinteles ca nu, pupe mama de inger picat din ceruri ;;)

Asa, si cum se considera omu' norocos ca ui', ce fain, ziua ta e iarna si rezolvam cadourile intr-un maraton de doua luni (altii inca mai merg la psihiatru pe tema asta), incepui sa ma pregatesc temeinic cu o lista de "ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place -vreau -imi iei?". Ma gandesc ca or mai fi si alti oropsiti pe pamantul asta care nu mai stiu pe ce sa dea banii ca sa-si fericeasca zanetele, so here goes nothing.

N.B.: Le defalcai si pe categorii de bujet, sa nu ziceti ca nu sunt fata salon,da?

La capitolul accesorii, acareturi si ciurucuri fara de rost, but oh so pretty:

1. Geanta Lemnia, din Stejar. Au baietii si din mahon, stejar, paltin, poate vreti sa se asorteze consoarta cu comoda primita mostenire de la bunica, ce stiu io. Numa' 199 de leuti , cu tot cu baretuta. Au si mai scumpe, daca le vreti stantate, dar io zic ca e statement enough si-asa.
Buget: 199 - 219 ron
Scumput, dar suficient de dragut cat sa nu mai trebuiasca sa dai banii si pe flori. Te scoti cu o felicitare si casoalca asta, zau!


2.  Tot ca sa aiba fata in ce sa isi care un ruj, un stramp, un card, colosa, Plicul Moon by Dana Rogoz.La numa' 300 de ron, e frumos foc si poate avea viata lunga cu lumina ochilor domniei voastre, pentru ca fetele sunt detasabile si isi poate cumpara ea apoi cate vrea. Pentru un cadou as merge pe varianta nude cu fata detasabila oglinda.
Bujet:300 ron poseta/ 30 ron fata detasabila.
Scumput cu flacarele, sper ca te-ai pregatit din timp, dar daca ii iei si fata oglinda, ii scrii un mesaj cu ruj si iti promit ca o sa fie happy:)


3. O rochie Ioana Tanase Manufactory. Sunt unice, delicate, au ceva iz etno-folk in ele si nici preturile nu sunt rele si pot fi personalizate dupa plac. Sau poate vrei sa ii iei un paltonas cu mesaj, sa ii tina de cald la inimioara. Pentru ca o iubesti, da.
Buget: 150 - 300 de ron, e o haina,merita.




4. Tricourile Folclorica. Frumoase, din bumbac 100% si cu imprimeuri de inspiratie romaneasca, pe mine m-au castigat. Merg de minune cu blugi si bocanci dar si pe sub un sacou, ca doar ne place si smart casual.
Buget: 75 ron, foarte prietenos si just pentru cat de faine sunt, si iti raman si bani de o carte si niste frezii,a?



5. Bijuteriile Accesorii Magice. Realizate din argint 925 sau argint suflat cu aur, sunt frumoase, delicate, originale si extrem de ieftine. Sunt realizate manual de o fata foarte draguta si ajung la voi in maxim doua -trei zile de la comanda, ambalate intr-un plic sigilat foarte romantic.  Eu am comandat doua inele si sunt foarte incantata de ce am primit.
Buget: Extrem de prietenos! Inelele se invart undeva intre 25-35 ron, bratarile 50, colierele tot pe acolo. Aruncati un ochi;)


6. Daca aveti o iubita amatoare de gatit va recomand Setul Nest de la Homedeco. Stiu ca nu se ofera oale, tigai si maturi de zile de nastere sau alte ocazii, dar eu zic ca nu exista riscul de fi loviti cu tigaia in cap cu asa cadou, dar , oricum, e din silicon, deci n-o sa doara.
Buget: Scumpicelut, 214 ron, dar au si seturi mai mici si mai ieftine, merita.


7. Tot pentru domnitele gurmande, o cutie Bento e minunata, mai ales daca obisnuieste sa isi ia mancare la pachet, pentru birou. Nu am gasit pe piata romaneasca decat modelul celor de la Smuff, haiosel el si nu extrem de scump. Bineinteles ca un set de caserole de la Ikea e mai ieftin, dar numai eu stiu cate am pierdut si cumparat, pentru ca toaaata lumea le are si invariabil un coleg /colega isi recunoaste gamela , la birou. Deci da.
Buget:   119 ron. E o fita de caserola, I know, but oh so pretty. Puteti gasi variante pana-n 20 de dolari pe amazon, mult mai haioase, daca va tenteaza. Nu va mai dau linkuri ca stiti si voi cum e cu google.



8.  Daca sunteti mai poetici sau pur si simplu nimic din ce e pe piata nu va incanta, puteti oricand sa faceti un tablou personalizat ArtManiacs. Fie ca alegeti o poza in care va pupati cu foc sub clar de luna, sau poate faceti un colaj a la Andy Warhol cu chipel prea iubitei, ideea este originala, haioasa si aveti certitudinea ca e unul din acele cadouri care vor dainui in timp.
Eu una as imprima versurile unui cantec sau poate un mesaj personalizat, negru pe alb,cam asa:
Buget: 60 -120 ron, in functie de dimensiunile dorite.


Idei ar mai fi si, cel putin in cazul meu, cartile sunt cel mai potrivit cadou. Puteti fie sa luati ceva ce stiti ca-si doreste sau puteti vizita Antic ExLibris, un anticariat cochet si cu un concept pe care nu l-am mai intalnit in Romania, un fel de outlet cu carti. Merita vizitati (ii gasiti in Centrul Vechi, langa statuia Lupoaicei, vis-a-vis de Cocor).

Acestea fiind spuse ma duc sa imi inec amarul de Cenusareasa intr-o oala cu orez cu lapte. Viata nu e trist.


No comments:

Post a Comment